Pink & green


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Nu är min dator resad och ny bakgrund inlagd. Bilden ovan! Den är rätt fin tycker jag, speciellt de rosa blommorna och effekten i bakgrunden. Nu ska jag äta lite cupcakes och sedan göra mig klar för träning! See you. ♥

Filippa

Heej fin blogg :) Ska vi premmu på varandra :9 ?? Titta gärna in min blogg !

Åh gud vilken fin bild! ser helt magisk ut typ!

Ja men God morgon då? :)



nej jag har allt hunnit gå på stan och shoppat lite. faktiskt hitta jag en tröja på GinaTricot. och jag skulle vilja höra din åskit om den är HISS / DISS? :)

Elin

Svar: Vinnaren av dagens blogg har kommit upp på bloggen, gå in och kolla fall det var du som vann, om inte lycka till nästa gång! :)

Ja , jag tycker också om den färgen.. den passar mig som är blond. haha ! :)

Tack du !! :)



vad händer idag då? :)

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

jag har inte en aning, chilla antagligen ? :D



Händer det ngt speciellt i veckan då? :D

vad ska du tävla med? :=)



min kompis åker hem..

jaha okej , är det kul ? :D

PJOHANNAS

SVAR: aa :D

sv; bara bra:) själv?

wilma

fin blogg

julia

nu har veckans blogg börjat! :D

gnag

sv; oj! det var snabbt! ;D

Elina

Jag är väldans trött haha, så ska inte göra så mkt! :D

sv; härligt:)

Frida

Jättefin bild!

gnag

sv; om man jämför med mig var det jätte snabbt:)

Frida

Snygg bild! :D

Clara

Hejj, Fina skor du hade gjort! Röstade på dej

Fredrik

Sv: tack så mycket :)

Jo det är jättekul att sifforna stiger :D

emma

Okej , vad får man göra då?:D

wilma

Göru?

malinhe

SVAR. okej! :)



jättefin bild, kan föreställa mig den som en tavla! :p

Hej!

Vilken fin blogg du har :D

Följa varann via bloglovin?

sv: tack! :)



Fin bild :D

Fin bild! :)

wilma

sv: svara på kommentarer

Frida

Vad gör du då? :)

Frida

sv: okejj :)

Typ samma :)

Vilken fin blogg du har!

snyggt!

du har 50 mm obejektiv, funderar på att köpa, men vet inte om det är värt det, är det bättre än kit objektivet?

Ebba

Fin bild! Vill verkligen ha en system kamera ^^

Jag tror jag kollat på den du har :)

Jättefin bild!

Underbar bild!

Louise

Vilken fin bild :)

denna bilden var myysig :D

Gillar det! :D

Förresten, kommentera i frågestunden på min blogg?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR