Nytt i garderoben


Topp/Tunika Lindex, 149kr

Home sweet home. Kom hem igår natt, kl 1. Igår blev det jobb och efter det hängde jag hela dagen med C. Idag ska jag på jobb, på kvällen, och nu före det har jag inget planerat. Tänkte i alla fall uppdatera med något (det enda!) jag köpte. I like it. Passande till höstkylan. Vi hörs! ♥

MALIN

SVAR: Vsg:)

Snyggt!

Fin tunika :)

C A J S A

sv; tack , jag blev faktiskt väldigt nöjd :)

allt bra med dej ?

MALIN

SVAR: Ingen orsak söti:)

c a j s a

sv; jo det är väll bra , händer idag då ? :)

Ha en fin helg :)

Frida

Allt bra? :)

sonia

Sv: Jaa själv då? :)

BeBrave

Tack :)

MALIN

SVAR: Med mig är det bara bra, lite huvudvärk bara:) själv då?

MALIN

SVAR: Okej, låter kanonbra det! :D<3

sonia

sv; Okej :D

marcus

Sv, Jag mår toppen :-) vad gör du?

BeBrave

jo de e bra :) sj?

sv; okej, jag sitter hos en kompis just nu :)

hitta på nått kul idag? kram

hejannw

tack :)

Me

SV: Tack fin blogg du med! :)

sv: okejokej :) men hur funkar det när det är typ "landskaps" bilder, :)

nelly

sv: så lite så! :)

Fint! :)

Anonym

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

ebbba

frågestund på bloggen, fråga gärna nått! www.leederud.blogg.se

C A J S A

sv; okej , träffa kompis :)

Cissi

Jag ville bara önska dig en trevlig helg! =)

Nathalie

fin:)

Frida

sv: Härligt!:)

Allt är toppen med mig med :)

Anonym

hoppas du mår bra!<3

Ebba

Allt bra med dig idag annars då?

Linda

sv: Härligt:) Va har du för dig då?^^

Vsg ;)

sv. åh tack så mkt "D

SV; Okej, vad kul! Det älskade jag innan :D

Josse

Sv: Tack detsamma! :D jo allt är bara bra, sjdå?

Riktigt fin gillar knapparna :D

Tove ♥

fin blogg! allt bra? :)

LIENE

Snygg tröja:)

Emelie

sv; Varsegod:)

allt bra?:)

sjukt härliga! :)

Din blogg rullar på somvanligt :)♥♥ Du vet att jag älskar den ;)

fin :)

SIEL

snygg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR