Lookbook inspiration


Jag älskar hennes stil! Har hon inte en härlig stil? Kerti heter hon, 19 år gammal och kommer från Estland. Det blonda håret är so beautiful. Kolla in på hennes Lookbook sida, ni blir säkert inspirerade! She's great.

Frida

Hon hade verkligen en härlig stil!

Riktigt fint!

SVAR ja verkligen :)

Frida

sv: aa, allt var verkligen superfint! :)

Amanda

fin blogg :)

Hej du! :) Allt bra?

Anonym

okej! tack så mycket i alla fall! (:

hejannw

Hon hade iaf ett riktigt snyggt vitt linne :D

Okej, ja det ska jag :D tack iaf.

Jag är medlem på LOOKBOOK, sök på angelica barwich :D fast jag är nybörjare så har bara en look nu, men det kommer fler :D

ahh :) jag kan lotta ut en sen :D om du vill?

hejannw

Jag älskar alla H&Ms nagellack, dom är så bra :D

hejannw

haha, ja! :D vilken är din favorit färg?

hejannw

okej, ahmen det gör jag med :D

Sabine

jag gillart :)

älskar lookbook :)

har en fråga: du har ju grymt många läsare och en super bra blogg, men varför hamnar du inte på bloggtopp listan? tycker att det är konstigt. ha det bäst kram

Rebecka

Jag gillar färgerna :)

Vad gör du då?<3

lizette

Åh, tack desamma :)

Amanda

så lite så :)

Gör du?:)<3

moa

sv: okej :)

har funderat på en sån eller canon eos 450D ;D

kram

Fin blogg!

mariette

hej

sv: så lite så?

haft en bra dag:D ?<3

Merima

varit ute lite och så, som du kan läsa på min blogg:D

Emelie

sv; Varsegod:)



Håller med dig :D

åh, så läcker!

saga

Jättefin stil har hon!

Filippa

Så fina outfit bilder!

Erika

Gud så söt tjej, underbart hår!

har lagt upp en ny video på bloggen. Kolla, men läs texten först.

http://musiklowa.blogg.se/2010/august/lekstuga-2-bakom-kulisserna.html#comment

tack så mycket :D,, det är bara bra med mig själv?



fina bilder ;)

Sandra

LOVE IT!!!

stina

söt stil hon hade

Maggy

Hon har också en blogg, läser den :) kertiii.blogspot.com :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR