Look for today


Linne VERO MODA / Shorts H&M / Skor KappAhl

God morgon! Nu vräker regnet ner, hann precis fota innan det började regna. Ska snart iväg till stan för att köpa något, kan visa senare om jag fyndar något! :) Nu ska jag bara fixa mig klar, ha det fint. ♥

Lust att tjäna pengar på din blogg genom reklam? Klicka {HÄR}för mer information.

mariette

snygg outfit;)<33

Anonym

japp, nu funkade det :)<3

c a j s a

sv; okej va roligt :) går du på nån annan sport ?

kajsa

varsegod :)

hejannw

sött linne :)

Sött linne!

Det vore jättesnällt om du ville rösta på mig till att bli veckans blogg. Jag är nr 2: http://miiskiii.blogg.se/2010/august/final.html#comment

fin outfit :)

hur gammal är du? kram

Laura :))

Jätte söt outfit! :D

MALINHE

SVAR. såklart du får, du behöver inte ens fråga! :)

sv: Okej! :) Fin outfit!

hejannw

Varsågod :)

hejannw

Tack detsamma :D

Anonym

sv: det är bara bra här också:)

händer idag då?:D

Willie

Hejsan!

Kan du vara supersnäll och hjälpa mig genom att svara på min dagens fråga?

Kram Willie

gillar shortsen :)

SIEL

jomen det blir samma här:D

malinhe

SVAR. vad kuul! :) tacktack

SIEL

jo, tjäna pengar vore ju inte helt fel. (gör itne det alltså) :D

Jag gör det redan, men den sidan är inte speciellt bra det tar jätte lång tid att få ihop pengar ;)

bloggpartner.se tror jag :) hehe, vilken sida är det du syftar på?

SIEL

hahaha, jo alltså, det verkar skit bra. dock så har jag ingenaning om hur man lägger upp reklamen på bloggen lixom, så jag kan inte 8)

hejannw

har du regn nu? :)

Ja det blir ju det! :)

vi kan ju hjälpa varandra genom att klicka på varandras annonser lite då och då? :)



Ska bara kolla med mamma sen när hon kommer hem :) ha det bäst! och TACK

Anonym

okej :)

SIEL

hahajamen jag vet inte ens VART I kodmallen :)

hejannw

Inga regn moln :)

hejannw

det gör jag inte :) gör du?

sv. hej :)

jo det är bra själv ?<3

Anonym

hehe :)

sv:; bra :D

den 24 :)

malinhe

SVAR. hihi:) fin outfit föresten!

Moa

jättefin blogg :)

Du knäpper jättegrymma foton också :)

kram

hejannw

hur mycket pengar?

sv: oj :/

ronja

fint :)

frida

självklart! men det blir lite långtråkigt haha:D

Snyggt :)



SV; Jaa :D

SIEL

jag kan som sagt ingenting om sånnt där..

Sv: ja jag förstår. det är lugt! :)

Erika

Snyggt!

Allt bra?:)<3

heannw

haha ikej :)

moa

sv: hihi så lite så :)

Allt bra?

kram

hejannw

händer ikväll då? :)

Okej,jo det är toppen!:)<3

hejannw

inte mycket alls.

hehe,jag har faktist saknat dig med!:)<3

Jag glömmer aldrig bort dig!;)<3

Tack!:D <3

Moa

sv: okej vad bra!:)

Själv är det suuuuuper haha;)

vilken kamera fotar du med?

kram

Rebecka

Oki ha det bra :)

Sannie

vad tycks om min sångröst? är det något som går att uthärda? XD

SVAR Tack :)

SV; Så lite så :D



Vad gör du? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR