Lakritsglass + kolasås


Detta älskas, eller hur? :) Idag var första dagen i gymnasiet, en timme och fyrtiofem minuter. Vadå lång skoldag? Haha, imorgon börjar lektionerna på allvar och jag måste få böcker fixat, snabbt! Så nu säger jag inget annat än ciao! ♥

Slapp skoldag ;)



Släng gärna in en fråga i min frågestund! :)

härligt bild :) hihi :)



Isabella är grym ja!

vad har du börjat för linje?

SV: riktigt skönt ;)

Hanan

hihih okej :D!

JUlia

MM, ser läckert ut!

SV; Hehe :D Btw så gillar jag kolasås, men inte lakrits! ;)

aha, läser man bara som vanlig skola då?

SV: Japp :) :)

guuuud va gott!

Okej,fuskigt att ni bara gick 1timme och 40min själv för man gå från 8-14-55!:O

Visst bodde du i finland? :)

Elin

Min första skoldag tar nog priset, 42 minuter...



Svar: Aha, okej :)

m

sv' hehe ok. jag får ta och prova den smaken då :D

Stina

En supergod kombo! =)

Diana

sv: Hehe ja :) vad gott med glass! :)

synd att det inte fanns en stor GILLA knapp, gud så läckert!

Sofia

sv; Tack så jätte mycket ,superkul att höra ^^

Lönt att gå i skolan i typ en timme, haha!



sv: ja ska bli ganska kul att börja nian men ändå ganska jobbigt med alla nationellaprov :/

tack så mycket :) desamma!

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

LOVA

Vad gott !:D och riktigt fin bild :)

ÅH, vad gott? :)

åh ge mih! :o

E m m y

Vill du delta i min fototävling? Läs mer här: http://fotomix.webblogg.se/2010/august/utkast-aug-17-2010.html#comment

Hur var första dagen då?:)<3

Elin

Svar: Haha, ja verkligen, lite onödigt faktiskt.

Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om dagens outfit! :)

Josse

tack så mycket! :D

E M M A

sv: okej :P

händer ikväll? :)

Elin

Är riktigt sugen på glass men tog nyss ut Ben & Jerry's från frysen och väntar på att dom ska tina liiite :D

Louise

man blir alltid sugen på goda saker när man läser din blogg :P

Louise

sv: haha, tycker det är kul att du lägger in bilder på sådant du äter, dessutom är de konstnärliga. Man blir inspirerad på något sätt! :)

Nej vad gott!



Lycka till i gymnasiet!

Mums, så gott det ser ut! :o

Frida

Gud vad gott det såg ut ^^

simone

vad smarrigt :D

senada

fin bild! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR