Get inspiration!


Gina Tricot är vad jag jag kallar höstmode! Trendigt & cowboy stil inbakat. Höstvacker blir du alltså om du kollar in på Gina Tricot. Leggings & high heels är riktigt fint. Glöm inte heller bort skjortan och det traditionella skärpet som du kan matcha med vad som helst!

Vilken affär höstshoppar du helst på?

sv: Yes ;D

E M M A

sv: så bra, jo samma här :P

vad gör du då? :)

Monki :)

H&M och gina är väl dom affärer jag föredrar :)

Ida

Helst på Nelly.com fast det är ingen affär men ändå finns det superkläder! Vart höstshoppar du helst på då?:)

Åh, gud vad snyggt!



SV; Vad bra :D

Det är bra med mig också :)

Ebba

Snygga grejer!

EMELIE

sv: tack =)



riktigt fina kläder =)

Hej. Det är Decos.blogg.se fast med ny blogg. Kolla gärna in den, du som följde den (sa du typ)



http://elzafoto.blogg.se

Anonym

sv; varsågod hehe

Snyggt!

vICKI

hej!

du har jätte vacker header, allt bra? :)

casa

helst i ginatricot eller hm :))

Hmm.. Jag gillar Gina, men jag köper nästan aldrig mina kläder på samma ställe hela tiden. ;)

Men visst, Gina har man en del kläder ifrån.



Vad tycker du om min Back to school outfit? :D

Du kommer bli inspirerad!

t e r r e

typ h&m & gina :-) sen kan man fynda på lindex ibland (=

s

Bara bra, haft en bra dag? :)

Laura :))

Guuud vad jag älskar höst modet! :D måste köpa skjortan! :D

älskar de längst till vänster :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR