Dagens sommarfräscha


T-shirt Monki / Shorts H&M / Skor KappAhl / Halsband Lindex

Sommar, sommar, sommar! Nu stämmer de orden verkligen överens med vädret idag. Just nu är det kring 25 grader i skuggan, men hoppas på mer värme under dagen så man får ligga ute i solen länge! Idag har jag även en träning inplanerad, skönt i denna värme. Have a sunny day! ♥

felicia

oj tack så mycket!;o



cool outfit också!

Erika

Sv: Jag har röstat på din sko! :) Kan du rösta på min?

Länken till skon finns på min blogg.

SV - jag vann!

Tack kära du!

SV - :)

sv - joda, bara finemang, med dig också?

sv - Great (:

Filmmaraton, men vet inte om det blir med lost...? Eller desperate housewife's...? Har inte bestämt mig ännu. hihi

nelly

sv: åh tack ska du ha! :)

fin outfit , gillar halsbandet! kostade? :D

nelly

sv: så lite så :)

aaha okej, det låter nice! :)

sv -jag tror faktiskt det blir DH ;)

nelly

sv: mm :D händer i veckan ? :D

Lisa

Vi flyttar till större lägenhet innan vi skaffat första barnet :)



Kör frågestund i bloggen :P Passa på att fråga allt om hur det är att vara sambo, plastmamma och om min jetset familj i Kroatien :)

PJOHANNAS

SVAR; finland :D

Anonym

Fin outfit :)

Är tbx från Polen ;)!

SVAR: Jag ska gå in & betygsätta din sko! :)



Tack för att du röstade på min!

Elina

Tack! ;D

Görs?

E M M A

sv: okej mulet :P

hur mår du idag då? :)

Fredrik

Sv: varsegod :D



Hoppas du får en finfin måndag :)

Kajsa

fint! =)

Anonym

visst om du lägger till mig :)

nelly

sv: åh vad roligt, lycka till ! ska kolla på salem al fakir på torsdag! :D

jag gillar dina shorts :D

fint :D

Sandra

Nice. Älskar halsbandet!

ksenia

hej, sjukt snygg blogg du har!

följa varandra med bloglovin?

massa kramar, ksenia. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR