Dagens outfit


Topp ONLY / Shorts H&M / Skor KappAhl

Godmorgon! Min dag är redan planerad - ska in till stan med en kompis och efter det ska jag träna. Nu ska jag bara besvara kommentarer, gå ut i solskenet och njuta av den sista sommarlovsdagen - imorgon börjar ju skolan för mig! Ha det bra, kramar.

Sv; varse. vad ska du hitta på idag då? :)

sv; hehe okej så får jag vell läsa det då XP

Sv; heeh mm ! :D

Sv; hehehe tack! :D

Anonym

Sv; :D. men vad gör du då? :)

Sv; :D. men vad gör du då? :)

Sv; Okejj, nja inget :)

Sv; tack så mycket! (:

allt bra idag? fin outfit

Sv; mm :D :D

fin outfit :)

sv: allt bra med dig idag? :)

emma

Hej!



Nu pågår en bild tävling på min blogg, i inlägget: Bild Tävling hittar ni informationen ni ska göra för att delta. Vill du vara med? Ja: Lycka till och säg till dina vänner & bloggläsare varför de ska rösta på just dig. Vill du inte vara med? Eller är du inte intresserad? Okej, ingen fara! :) Ha en trevlig dag! :)

PJOHANNAS

SVAR: musik :D

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

vad gör du då? :)

Moa

Svar; Åh, tusen tack! Vad glad jag blir! :D

julia

tack :)

Anonym

Fin bloggg :D

Okej,vilken inriktning ska du gå?:)<3

sv; okej, bra att allt är bra & jo, bra här med : )

planer för idag?

Hanna

snygg outfit ! :)

E m m y

SV: tack, för att du ville fråga. =)

Karri♥

Riktigt snyggt!



kram(:

PJOHANNAS

SVAR: vad gör du? ♥

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Anonym

snyggt! :D

Arzu

Jah aokej.

Filippa

Snyggt!



Tycker du det är rätt att grisar ska plågas som dem gör bara för att vi ska få kött på bordet? Att tre miljoner grisar dör varenda år, Dvs var 10 sekund dör en gris. Att man spärrar in grisarna så dem knappt kan röra sig... De ligger döda medens deras syskon kliver över dem. Enda gången dem ser solljuset är när de är påväg till slakteriet... Var gärna med och prata om detta i mitt senaste inlägg.

när börjar skolan hos er?:)

Anonym

Hehe, i en by kallad bergsbyn ca en mil utanför skellefteå! :P

sv; okej, om en vecka:)

sv; njaa, vill inte ha skola;/

Okej!:)

Då fick man lära sig nåt nytt idag!:)

Anonym

Den kostar 26 riksdaler, topping och strössel inräknat! ;) Ett riktigt kap så att säga!

jaha okej , är det kul eller?:)

Jeanette

vad härligt med sol! :)



sv: Okej, vad tyckte du om Kinsellas böcker då? :)

sv: okej :D jag kom precis hem från stan! :)

sv. jaa ;D

josefin

fin bild :)

Börjar din skola imorgon! :O vi börjar om en vecka:)

sv; hahaha nej! Den är så rolig! Det blir sån negativ G punkt eller vad det heter! Det är så roligt :D

mirellash

sv; okej det låter kul.

Nej jag gjorde int så mycket speciellt, var i frissan &så =)

snyggt! :D

Anonym

sv: det var så lite så! :d

fint :)

snygg outfit! tycker om din blogg jättemycket hehe.

har en fråga, varför täcker du ögonen på bilderna?

puss o kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR