Dagens fråga


Jag gör mina designer själv & för tillfället är min design under lagning. Som ni ser har det ändrat endel, i menyn och även annanstans. Måste nån dag ut och fota lite för en bra headerbild! Gör du din design själv? :)

Hehe nej :) Undra vem som har jag gjort min ;)

josefin

neej? för du har gjort den !! :D

Tyckte att menyn blev snygg ! :D

alva

Jag gör mina designer helt själv :D

tina tran

gör mina designer själv jag med :) undantag bakgrunden.. de tar jag från google ^^

emelie

samma :D

haft en bra helg?

Hedvig

Allt fint idag? :)

Felicia

Ja, jag gör mina designers själv för det mesta!



du har det där dagens fråga typ helt som tinkerbella, hiih :D

linda

Hej! nu har jag startat en ny blogg, och jag skulle vara superglad om du ville följa mig! :) Ha en super kväll, kramkram

Karri♥

Jag gör designen själv!



kram;)

Ida

SV; Ja faktist:)

Ida

SV; Ja faktist:)

- Klara

Snygg design!

Felicia

sv: haha alltså nej ja mena ba dedä dagens fråga att hon har de så o sen frågan under hahhaha men ja e seko :D



o tack btw xd <3

linda

ja!:D haft en bra helg?

Louise

Jag gör dem enkla grejerna själv typ ändrar stilmallen och ibland kodmallen när jag är säker på hur man gör. Men annars är det min kille som hjälper mig med de lite svårare grejerna :)

Frida

sv: Förstår det! :)

Japp, jag gör mina designer själv, fast jag är inte speciellt duktig :]

svar: haha vad betyder månne? Är jag hjärndöd? :D

E M M A

sv: hehe okeej, tvn som gäller :P

haft en bra söndag? :)

Anna

Tack snälla du :)

Issa

Ja, det gör jag,

Vilka typsnitt är det du använder, och då menar jag i rubriken, och den andra texten, är tacksam för svar, svara gärna i min blogg.

Kram

emelie

Jo bara bra med mig med :D vad ska du göra idag då?

Matilda

Japp!

elin

japp helt själv :)

emma

Jag gör bara headern själv, och lite på designen :)



Har frågestund i bloggen, kika gärna in och ställ en fråga om du vill! kram

jag har en snäll kompis som gör den åt mej :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR