Boots - klack eller inte?

Vad tycker ni om boots över huvudtaget? Jag gillar nog i detta fall de med klack mer. Fast priset är kanske lite för högt för min ekonomi. Skulle nog inte lägga ut så mycket på ett par sådana skor. 

Är priset för högt & med klack eller utan?

Louise

Jag gillar det!

Och man brukar ju oftast ha det bara på vintern, och då är ju inte klack att rekommendera, men dem är ju helt klart snyggare än de utan klack!

Elin

Svar: Har så himla många favoriter! Men den absoluta favoriten är nog ändå Phish Food, sjdå? :)

A N N A

sv; jag bor i vasa :) och tammerfors. mamma och pappa är skiljda, så jag kan både finska och svenska. var bor du?

Härligt!:)<3

Klaack! :D Grymt snygga! Kenza är bäst!

Jadu, det har jag inen aning om! Redigerar endast i Photoshop så jag vet inte. Säkert kan man göra på liknade sätt i andra program men hur och i vilket har jag ingen aning om :/



Lite väl dyra som du säger!

Svar: Tack! :D

Julia

Händer idag?=)

Fast jag tycker att Kenzas borde kosta minst 50 spänn så man har råd liksom ;)

Med klack :D

Julia

Okej ^^

Rensa bilder! :)

ebba

sv; arh dumma dom :( haha

Haha det var lite dyrt :D

Jah eller hur! Liksom nästan inga har ju råd med dom...

aha okej.. är du från sverige eller finland?

Vad gör du? :D

Haha, men dom var iaf snygga :D

Elin

Klack!

Svar: Tack ska du, sötis :)

najs :D inte mycket. Har trååkigt :D

jag tycker utan klack :) :P

okej, var i finland? jag är halvfinsk ;)

Haha, ja :D men jag är mer för gympaskor :D

Vannichi

Med klack , allt bra :)?

Elin

Svar: allting bra? :)

tove

fin blogg!:)

för mej är priset för högt, om jag betalar själv alltså haha. men om jag skulle välja av de två skulle jag ta de med klack! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR