Augustivärme

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Klicka {HÄR} för att se bilden större.
Hallå. Dagen har spenderats på sportplanen och inne i mitt rum. Det regnade som något på morgonen men nu är det i stället varmt. Känner lite dunkande i mitt huvud så jag tror jag ska läsa en bok eller något nu. Ha det fint! ♥

svar de va så lite så.

allt bra med dig? :)

svar va skönt att höra.

jo med mig är det helt okej!



gjort idag då?:)

OMG! Får man ta så fina bilder? :o

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann! :D

Maggy

Ja, fast, var är din bloppis, jag hittar inte den längre x_x ?

L

hehe, vad pratade vi om? ;$

hejannw

ska ta en dusch :)

SIEL

ingenfara alls du :D

alva

Jättefin bild!



Lust att kika in på min bloppis? :D

L

då är jag inte ensam haha ;p

NIkitia

fin blogg !



allt bra annars? :)

L

görs? :)

alva

Sv: Tack!

Vad tråkigt! :/

BeBrave

I know :)

sv; ja eller hur mums!



Sjukt fin bild! :>

Ja det är bra! :D Nej jag är inte med i någon förenig men jag ska börja rida i höst:)♥

Fin blogg , Följ Gärna min :)

Hej, hur är det idag? :)

C A J S A

hur gick det på tävlingarna ? :)

Becky

hej, fin blogg :)

fILIPPA

Heej sej till när du lägger till mig på bloglvin så lägger jag till dig på en gång :) !!!

Emma

Kommentera inlägget -För att ni måste- som ligger i Juni 2010 ^^

Så har just du chansen att bli veckans blogg :D

mariette

heej :d

fatta nue;);)

nääh har nt kollat preciis;)

kristin

vilket fin bild!

Elli^^

Åh, tack så mycket! :) Det samma <3

C A J S A

det lät ju riktigt bra !

hur länge har du gått på fridrott ? :)

Emma

Kommentera inlägget -För att ni måste- som ligger i Juni 2010 så har just du chansen att bli veckans blogg :D

Skriv också om du vill va med fler veckor :D

KAJSA

fin bild :)

nikitia

sv. samma här! =)

fixar lite med bloggen :)



men du vet sån text som du har i kommentars rutan och så :)

sån har jag med om du tittar ;)

men man måste ta bort den själv, den går inte bort när man klickar i rutan .. kan du kanske skicka den koden du har? kram

LOVA

Läs en bok du! :D

Frida

Fin bild! :)

Tack så mycket! :)

vilken fin bild ^^



Ha en trevlig kväll, kram

svar: Tyvär är nog kläderna lite för små för mig :/

evelina

Söt blogg <3

Besök gärna min och var med på frågestunden i bloggen.Du kan också tipsa mig om vad jag borde skriva om(Om du vill)

Ha det bra!

mirella

vart försvann ditt bloppis? :e

Sofia

så fin bild! (:

SIEL

vad ska du göra i veckan dårå? :D

sv; så lite så :)

diana

Hejsan :)

sååå fin blogg du har :D<3

Allt bra med dig?



/ Nu är det så att jag skulle vart sjukt tacksam ifall du kunde in på denhär hemsidan & bli medlem! Förlåt om det verkar vara ''reklam'' men behöver faktiskt bara hjälp, och din hjälp skulle uppskattas.. :) de hjälper mig att samla ihop poäng, så allt du behöver göra är att vara medlem, sen kan du alltid skita i det, om du inte vill fortsätta :) kram.<3 & föresten, blir du medlem så förtjänar du en länkning i min blogg :D

här e hemsidan, http://www.gratismakeup.se/?r=242682

sv: Okej :) varför tog du bort din bloppis?

Tove

Sv: Hm okej, ska försöka fixa det i morgon hoppas jag (a)

Emelie

Fin bild:)



sv;Okej:) jo:)

hejsan!



jag såg på en blogg att du hade kommenterat vart du hade laddat ner den photoshop (en) du använder , men när jag gick in där så fattade jag typ ingenting , kan du hjälpa mig? hihi

Filippa

Fin bild!

Caroline

ja det var grymt att stå så pass nära :)

och även idag lyckades jag göra det :D

snygg bild!

Hej ! :)

Söt blogg. Kollar gärna in min ;)



/Felicia



Erika

Grym bild!

Matilda

Jättefin bild!

Therese

Gillar bilden! Plus bloggen din för den delen ;D

Ebba

Fin bild!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR