100% choklad


I förrgår bakade jag chokladtårta, med underbar chokladglasyr. Trodde det skulle bli som kladdkaka och blev därför förvånad över resultatet som visade sig vara en fluffig och den godaste chokladtårta jag någonsin ätit. Receptet vill jag gärna dela med mig, ni hittar det här! Någon som är uttråkad? Gör en tårta, som denna. Det är nämligen godare än du tror. :)

sv: Skulle du vilja ställa en fråga i min frågestund? :)

BeBrave

fan va gott de där såg ut

ser riktigt gott ut, måste testa :D



SV: hinner nog inte idag att göra det, men så fort jag får tid så ska jag göra det :D det är lugnt ;) kram

BeBrave

åååh :(

sv: Åh tack för frågorna, svaren kommer upp så småningom! :D kram

Svar: tacktack!

Anonym

As söt blogg, hur mår du? :)

Frida

sv: Okej! :)

Ja då testar jag med det ist :)

Mums ! :D

gud vad de ser gott ut ;o ble rikit sugen på nåt sånt dä fast jag inte tkr om choklad eller chokladtårta ;d

mariette

hej! allt är bra med mej! :D

Pernilla

Hej! jag är med i en fototävling och behöver din röst. Så om du vill får du väldigt gärna rösta på min bild ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Pernilla+Oscarsson



Tack på förhand.

sv: Det är bra med mig. :) Guuud vad gott det ser ut! :D



Haft en bra dag idag? :)

Åh! Den såg verkligen god ut :D

SV: då ska jag ta och göra en sådan chokladkaka, får gäster imorgon :D

Frida

sv: TACK! Nu funkar det! :)

SV: haha, så roligt att du tycker om min blogg :D

skulle också ta tinkerbella och kensas.

det är bra med mej också :)

gud va gott!

Arzu

Gö rdu gratis designer?

Frida

sv: aa! :D

Det ser supergott ut! :)

E M M A

sv: så bra, samma här :P

vad gör du då? :)



har inte kunnat svara på kommentaren för jag har varit utomlands, men nu är jag tillbaka ;)

sv: Jorå, bara bra. :)

Skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in och rösta 5 Stjärnor på min sko här : http://nelly.com/designyourshoe/?obj=TqwSRfGReC2zW8MflyEAZ1BmQP5sEi6XMsoeLstpuidEgpkHbmHy det vore verkligen jättesnällt av dig!

Karri♥

Gud så gott!



kramar^^

svar: Det kan jag förstå! :D

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

AnnA ¤

gott det såg ut då ;D

jackaan<3

Svar; Okej:) Jag sitter och lyssnar på musik och sjunger hhaha:] gillar du och sjunga? :D

Alicia

Hej!

Just nu har jag en fototävling på min blogg med temat

Djur.Du får gärna klicka på länken under och läsa mer!

http://isthissomething.blogg.se/2010/august/fototavling.html#comment

//Alicia [www.isthissomething.blogg.se]



(Om du inte vill ha kommentaren ber jag om

ursäkt och du kan radera den!)

amen gud ge mig...!

Rebecka

Vad gott det ser ut :)

Paulina

Oh, ser delicious ut :3

Emelie

sv; Aa:)



Gott, gott:)

Det ser sååå gott ut! :D

sofia

ser sjukligt gott ut!! :D

Matilda

Ser riktigt gott ut! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR