Veckans fråga!

JAG SVARAR: En tråkig vardag - jag vaknar, går till skolan, kommer hem. Ibland blir det träning, annars sätter jag mig och pluggar eller framför datorn med något gott att äta eller dricka. Helst chips! :-)

Nu ska jag gå och kolla på lite TV, men före det besvara kommentarer. Ni får ha en fin vecka! KRAM. ♥

sv; hihi ja! Johan Falk kommer klockan 9 :D

KRAM

Ems

sv: Så bra, jo de har jag :)

händer ikväll då?

kram ♥

Lisa

sv; okej, och du heter där?:)

Elin

Svar: Jadå, hoppas att folk kommer gilla den och att jag blir nöjd med den :)

Så himla fina bilder på din blogg!

Sv; ja, visst blir man!

SV: Hihi sovmornar är aldrig fel :D

Emmie

sv: jaa, jag har haft en underbar helg :) allt väl annars då? :)

Jag är med kompisar & är i skolan! =)

Lollo

En tråkig vardag så ser jag på tv, hahaha.

Lovisa

svar: har bara städat idag, du själv ? :)

Sofie

Drit stilig design, likte bildet og :D

ANNIKA

JA OCH SJUKT GOTT VAR DET :D GÖR GÖR GÖR!

julia

tack så mycket! ;D

AB PW

jag har målat om i mtit rum och vilat upp mig efter sjukdomen (: ! sj då ?

veckans fråga; en tråkig vardag är jag nog helst med min pojkvän eller med vänner, haha :) & fotboll såklart!



sv; härligt :)

frida

jadå:)!

Anonym

sv: Visst är dem :D

Sv; Haha äter en tråkig vardag ;D och sitter vid datan! :D <3

En tråkig vardag blir det foto, film och redigering :)

Undrar om du har lust att hjälpa mig. Jag har nämligen gått vidare i en fototävling och har därmed chansen att vinna en Reflexskärm. Skulle bli jätteglad om du ville offra en sekund och gå in och rösta på mig : http://carolinedahlen.blogg.se/2010/april/utkast-april-5-2010.html#comment



Är nummer 4. Tack på förhand och förlåt om du inte vill ha reklam i din blogg :}

jag går ut och går :)

svar: ja just det ja :)

hur mår du ikv?

sofi

okej, jo de är bra:)

nu har jag valt ut de tio finalisterna i veckansblogg , kolla om du blev med ! :)



kram på dej!

J '

sv; ska dra in till stan , köpa hårfärg , färga håret och träna :) haha , själv då? :)

Elina

det är fint :) själv ?:D

Rebecca

På en tråkig vardag gillar jag att ha spa dag och riktigt skämma bort mig genom att göra mig fin :D



Ha en underbar kväll

Kram:)

lisa

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

lisa

sv: oj förlåt råkade skicka en kommentar som va tom inte meningen!!

ikväll har jag varit hos min kompis med tjejerna och firat min kompis som fyllde år! :)



själv? ((;

Josse

okej, förresten jag har bytt blogg nu som du kanske märker. Så det skulle vara bra om du ändrade på bloglovin så att du följer min nya blogg istället. Eftersom att jag redan följer din. Thanks! =)

Då sitter jag och petar mig i naveln haha!:P

svar: visst är dem! det är bara bra med mig idag:)

JOHANNA .

Jättesöt blogg :) Vad gör du idag?

yasmine

Kolla min youtube video :)

http://www.youtube.com/watch?v=JJITrXx2g7k

kram :)

Emmie

sv: jodå, lite trött idag annars är det toppen.. :) ska du hitta på idag då? :)

Othilia

va bra då, hihi! =) Tack så mycket :D

KRAM

Sv: aa, själv?



En tråkig dag så tror jag att det för det mesta blir att sitta vid datorn :) Eller plugga då.

kramar

sv; jarå allt är bara bra :) självdå?

KRAM

julia

jadå, är lite förkyld och ont i halsen men annars bra! själv? ;)

Kram!

L

sv; okejj:)

Anonym

sv; okej okej!

mysigt ;) igår tränade jag mest och bodde framför TV:n haha :p

Sv; HIhi no problem ;) Jaa, allt är bra med mig, är på topphumör och ska snart ut i soooooolen :D <3 sj?

Elin

svar: Hoppas det iaf :)

Vannichi

Jo tack de är bra med mig,själv ?

Ems

sv: okej :)

jo med mig är det bra :P

själv?

kram ♥

frida

ja allt är finfint med mig, hur äre sj?:)<3

kram

Svar: Hejsan! :) jodå det är bara bra med mig, hur är det med dig idag då? :)

Anonym

ja absolut själv då?:)

Anonym

sv: joda allt är bra sj? :P

Ebba

Hehe aa bilder på cupcaksen kommer ikväll ^^

aww

tack så mkt <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR