Vecka 17, fråga;


JAG SVARAR: Jag är 16 år! :-) Om du vill veta mer om mig, läs här.

Holà! Nu sitter jag hemma igen efter ett lite mindre tungt träningspass. Ska snart gå iväg för att duscha och senare blir det att kolla på TV. Före det ska jag äta lite, plugga och kanske fixa något annat. Vi får se. Ha en fin kväll i alla fall! ♥

sv; haha det var jätte gott också! :>



jag är 14 år om du vill veta :]

M

sv; okej va bra :D



jag är 15 år, fyller sexton på onsdag denna veckan ;D

svar: shoppat och varit ute ;D

julia

fin blogg! allt bra? :)

haha, snart är jag äldre! bara typ 191 dagar kvar! haha vet inte varför jag håller räkningen :> ?

lisa

sV; haha okej:) tack

-okej vad tränar du för något?:)

vi är 12 hehe:D

Ebba

Jag är 12!

hahaha, både jag och du kommer glömma det :>

-åh kul faktigt jag med! vilken förening?:D´<3

Anonym

sv; jag är snart 14:)

svar: tack :D

sv; haha ja, försöka kan man ju alltid :>

- samma fråga som typ 3 st ovanför, vad tränar du? På gym eller?

sv: Skönt att höra! :)

Fyller 19 nästa onsdag! ♥

E*

jag är 15 :)

simone

21 år :D

Jeanette

Har pluggat som en idiot hela dagen >< Själv då?:)

Ebba

Hmm, tycker nog Bohemian Rasberry och Failry Nuts, din då?

Sagha

inte en anning faktiskt men jag vet en sida på internet som man kan kolla på dom:) Dock vet jag inte om det funkar längre har varit lite krongel men det är ju värt att pröva:) sen finns det ju att ladda ner:)

elin

hej allt bra med dig idag?:)<3

Ah tack! :D <3 gör du?

Gabriella

ja :)

ida

svar: jadå, själv?:)

också 16 =)



svar: vad härligt =) jo samma här, vad gör du ikv? =)



vore jättekul om du ville vara med i tävlingen på min blogg, berätta vilken bild som ska bort och du har chansen att bli länkad under morgondagen! Lycka till! =)

julia

sv: okej! :)



Jag är 14 snart 15 ;)

Kram//julia

jag blir 13 i oktober!



gjort idag?

(:

sofi

jag är 13 fyller 14år



jag har varit på stan med en kompis och sen så va jag till min moster själv?(:

på torsdag fyller jag 16 :)

jag är 17 år :)

celine

14 är jag :D



det blir nog tv här med och lite mys med vovven min :)

Ems

sv. Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då?

m

Släng ner några vackra ord här!

OBS! Du är aldrig anonym, din IP-adress syns alltid.



Kommentaren godkäns före den publiceras!

maria

sv: gud vad snygg den är! :) kram

frida

Jag är 14 år! :)

emma

Ja det är fint med mig idag, lite trött bara :) allt bra med dig då?

Gabbanz

Sv: japp, allt e bra, sj? :)

J. ♥

sv: hääärligt :-D jo med mig är det toppen! sjdå?

eli

fyller femton om typ mindre än två månader.

sv: jadå, själv? :)

Anonym

sv: Tack :D

Nathalie

sv: det var så lite :) okej :) den har vart bara bra, är ledig :)

sv; hihi hade en superhelg :)



jag är också 16 :) är du 94a eller 93a? :)

sv; åh , ja , hiih :)

Jeanette

Det är bara bra. Själv då?:)

ELINA

Jag är 21 :)

julia

Jag är 11 år :)

Pouffs

heyhey ! :)

fin blogg, hur mår du idag ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR