Sommartecken.


Några sommartecken är: Man hör fåglarna kvittra, snön är borta som om man aldrig hade sett den tidigare, blommorna börjar slå ut (bilden!), himlen är klarblå och solen skiner, det är i alla fall tio plusgrader i skuggan, man kan gå i tunna kläder utomhus, tankarna om varma dagar på stranden virvlar runt i hjärnan, längtan efter glass ökar, vinden som blåser är varm, fjärilar och humlor ses överallt, man hör havets brus! Några tecken som stämmer in på dagen idag. Ett steg närmare sommaren! ♥

Cajsa

Åh tack så jätte mycket, din blogg är jättefin den med. :)

Anonym

vad härligt. ♥

fin bild !

sv; de är fint med mej, dudå ? :) kram <3

Anonym

sv: Tack så mkt :D

ja så är det här med! :D <3

m.hedman

Fin blogg ! Vem fixade din design ? ♥

m.hedman

Sv; okej fixar du till andra? ;)

Sissi

fin bild!



ja verkligen! :D

Cajsa

Tack så jättemycket, Jag har sigma 70-300 mm :)

http://www.bccamera.com/images/70-300f4-5.6sony.jpg

tack visst är den! :)

yesh! hehe

Sissi

sv; tack så mycket! :)

Anonym

vilken fin bild! :))

kram

Cajsa

Tack så jätte mycket. :D allt bra då?



fanny

vilken sommrig bild! ;)

jättefin blogg!

kram

Svar: kanske bikbok.. ja tror jag såg en igår! Kan kolla i någon affär och säga till dig sen om jag såg en!:D

sara

sv: tack :)

och tack för tipset, jag ska fixa det :)

SVAR: Okej okej. :)

Har nyss fixat ett tävlingsbidrag till en fototävling jag är med i.



Du, ett tips med dina inlägg är att du kanske skulle dela upp texten? Eftersom att textstilen är väldigt liten så orkar (iaf inte jag) man inte läsa hela texten.

Anonym

sv: Hehe :P

vad haru för dig då? :)

sara

sv: jätte bra, själv ?

jag har vart ute och fotat och lite utav bilderna finns uppe på bloggen :) kram

sv: Åh mys :) jo jag ska också bara va hemma idag, är sjukt trött ;P ♥

Riktigt snygg bilder!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR