Ready for those flashing lights;

{T-shirt GinaTricot - Kofta Vero Moda - Treggings H&M - Skor DLS - Halsband }

PÅSKLOV! Äntligen. Vet att många av er haft det hela veckan. Men jag är glad som har det fredag-måndag! Kommer åka till mormor och morfar i helgen, men ska försöka hålla bloggandet uppe ändå. Nu ska jag fixa lite med designen bara, vi hörs väl igen! BTW, ser ni på bilden hur lite snö det finns kvar? Härligt! ^^ Kram. ♥

Anonym

Ja :) Jag har testat picnik, använder de ganska ofta =)

Tack detsamma!

fin blogg, och glad påsk gumman! :)

Idag ska jag bara ta det lugnt är ju sjuk -.-



har du fått ngt påsk ägg? :)

Jeanette

Sv: Oh tack detsamma :)

Allt bra idag? (:

Mumsiigt! nej jag har inte fått ngt ännu! :)



tack så mycket!

Martina

Sv. tack så mycket, din blogg var med fin :)

I helgen ska jag vara med min moster celine! :) sjdå? ^^

Jeanette

Sv: Jo allt är fint. Lust att bevaka varandra via bloglovin?:)

Kram<3

Jeanette

Sv: Har lagt till dig nu :D

Jag får det ifrån läsare! Kraam! :)



ska vi följa varandra via bloglovin?

Martina

Sv. ja det är kanon, själv då? :)

Anonym

Ja, och lätt att förstå =)

Jag vet inte hur jag får dem, jag kommenterar mycket bara! :) Kraam

Martina

Sv. ska nog träffa min pojkvän, själv då? :)

ja dt är ju toppen! haha :) Kraam



hur har din dag vart idag? :)

Martina

Sv. ja okej, vad kul :)

Njaa, den har vart tråkigt! :(



Är hemma och sjuk -.-

Fin outfit! ;D

kram till en skumbanan! (y)

Yesh!♥ vi får hålla tummarna ♥

Har du gjort din design? :) ♥

SV: Haha ja det är klart xD

linda

sv; okej! :)

jag det är super!

hur är det själv?

kramar

Den e skit snygg! :)

Anonym

Idag har jag inte gjort så mycket, än :) Men sen kommer mammas pojkvän och hans barn hit och då ska vi fira påsken med lite påskmat och påskgodis =) Vad har du gjort idag/Ska göra ? =)

Varsågod! ♥ Vad tycker du om min? jag har gjort den själv ♥

Nej jag har andvänt gimp, sjdå? ♥

Anonym

SV: Ja det är bra, själv? :D

vad är scrap blog? :) kraam♥

Lexie

fin outfit :D

Gabriella

snyggt :)



skulle du kunna rösta på min bikini? :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

linda

sv; vad bra! jag ska bara det det lugnt själv då?

kramar

Anonym

Okej, i helgen ska jag vara med en kompis som jag inte sätt på länge! Vad sla du göra i helgen? =)

nath

Fin outfit =)

otroligt fin blogg , gillar ditt sätt & de !

älskar din blogg !

hur är det med dig ?

ha en fin dag ,

kramkram =)

Snygga bilder :)

Ems

sv: hur mår du idag då? :P

kram ♥

Ebba

Snygg outfit :)

Ems

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då?

kram ♥

Okej, jag är medlem där men det kostar ju? :)

Hehe, samma här.. försöker hitta ngt kul att skriva om :)

kram sötis :*<3

Julia

okej :) skönt

snyggt!:D

Grattis du kom vidare i tävlingen, skaffa röster nu och lycka till! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR