Question;

JAG SVARAR: Jag skriver helst om fotografier och sådant, men jag gillar att skriva om våren och sommaren också, så härlig känsla liksom! Försöker alltid skriva om något som passar till bilden jag laddat upp, men inte alltid det gör det.

Det var så härligt, helt underbart faktiskt, i morse då jag for till skolan... Måsarna som skrek. Hela dagen har jag tänkt på sommaren, så härligt nu när solen är framme. Hoppas det där askmolnet från vulkanen på Island inte hindrar denna varma kommande sommar bara! Idag blir det lite plugg och sådant, inga andra planer som det ser ut nu. Ha det bäst i alla fall. Ses. ♥
Förresten, skulle vara supersnällt om du röstade på mig HÄR! Jag är nummer 4.

linda

tack det är bra! Kram♥

Sofie:Ds

sv: okej så härligt att höra att du har haft en superhelg" :)Jo allting är bra! dsj?

Sofia

Svar: Okej, jadå det är bra (:

linda♥

jag skriver väl inte så mycket.. mest bilder ;)♥

Svar: Jorå, allt är bra! =)

Själv då?



Sofia

Jag skriver inte så mycket, lägger mest upp bilder men när jag skriver så skriver jag oftast vad jag gör / har gjort typ (:

M

sv; tack du med :D

M

sv; tack du med :D

Anonym

tkr jag med =D♥

Svar: Okej! :) Härligt.

Har varit i skolan, och just nu så försöker jag få min videoblogg att funka.. ljudet och min muns rörelser går inte ihop. Man blir ju galen av att se på den... Den är som speedad.

Anonym

alltså om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad det är, så du får gärna förklara ;)♥

Svar: Okej! Störande att den blev så.

Hej!

Du blev en av finalisterna i Veckans blogg :)

Se till att skaffa röster nu så du kanske vinner :)



Kram, Zandra!

sv: hehe ok :D jo jag mår fint, supertrött bara ;P

Svar: Haha tack. Får testa att ladda upp den på Youtube senare istället. Det måste ha blivit något fel med uppladdningen.. ;)

Anonym

ahh tack! =D♥

Anonym

Okej! =D♥

emma

svar: jarå det är bra =)<3



hur har din dag varit ?

Jag gillar att skriva om kläder! :D haha men jag gör inte det så mkt, hhihii, själv då?

Ems

sv: jo min helg var bra :) din då?

frida

Jodå det är finfint med mig! Hur är det själv? :)

Sv: Med mig är det toppen:)

kramar

Nathalie

okej va härligt! :)

jo med mig är det bara bra! :)

evelina

jag skriver helst om kläder =)

jag har röstat på dej ! :)



veckans fråga - jag skriver typ om allt, haha. men jag försöker också att anpassa texten till bilden, eller tvärtom, haha,d u fattar :)



hoppas du har haft en superdag! <3

Anonym

ja absolut själv då?:)

Othilia

skit irriterande....!

Så bra så bra :) Jo det är bra, med dig då?:)

KRAM

Jättefin blogg! :D undrar bara en sak,

vad har du för typsnitt i rubriken? För det är jätte snyggt.

kram!

isabelle

Svar: tack tack :)

sv: Sådär ja! :) röstat.

Har du haft en bra start på veckan? :)

Sofia

Svar: Japp, det tycker jag också =)

sv; ja de har den absolut varit :)

Sofia

Svar: Tack :D

Bara skolan och sen pluggat dudå? =)

sv: åh härligt att höra :D

jo den har varit grymt bra faktiskt :) Supertrött bara, men det är jag nästan jämt :P ♥

julia

härligt! jo det är toppen! ;D

Jes! haha <3

M

sv; inte så mkt varigt med några kompisar och gått på stan , bara tagit det lugnt :) du ?

sofi

hihi, tack :)



jag håller på att ladda över bilder till datorn :)

Tack! ;D <3

Ems

sv: Så bra :)

haft en bra dag? kram

aww

de är okej! sj?

ida

härligt ;) jadå, hehe :D

emma

Allt mellan himmel och jord ! min dag, mitt liv osv :) har du gjort din design själv ? KRAM

sv; min dag har inte alls börjat bra, jag har kräkt 7 gånger på ungefär 4 timmar.. inte kul :/ hur har din dag börjat då? :)

Ems

sv: Så bra, jo min dag var bra :)

hur mår du idag då?

Sv: Tack så mycket :)

kramar

evelina

ja det tycker jag allt =)

Linda

Jag skriver gärna om livet ;)

Martina

Sv: tack själv :)

sv: Åh tack söta du! :) kul att du gillade fotot.

hur mår du idag? Lika sjukt-jäkla-trött som mig? ;P ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR