Paket från H&M | Ses på söndag!

Titta vad jag fått! Paket från H&M med detta som jag tidigare talade om. :-) Klänningen är mycket snyggare i verkligheten och halsbandet väger aningen mer än jag trott, men så fint det är! ♥ Till råga på allt kom det i paketet ett par marinblå leggings och en blå träningstopp. Hoppas det blir fint i sommar, nu saknas bara värmen.



lisa

SV; ja:) allt bra med dig idag?

lisa

SV; hehe:) typ inget, dusj?

sv: så lite så :}

Allt är fint ;D själv?

lisa

SV; okej, vad? :)

sv: Ska egentligen plugga men orkar inte, så lirar mafia wars istället ;D själv?

Sofia

Svar: Det är bra (:

Lollo

sv: okej :) tack så mkt! ^^



ha en bra helg!

Ebba

Cool bild! Vill också ha ett sånt halsband!

lisa

SV; okej:)

emma

svar: okej , va kul =) vad tränar du då ?



vart ska du ? ha så kul !

sv. japp de är bra :) hur är det sj?

Svar: Tack så mycket! Fast jag tror inte att det funkade. haha. :)

Svar: Tack! :D

sv: ja, verkligen! :D

Carro

Sv: Det är bra här. Väldigt trött bara.

Hur är det själv?

SVAR: Tror nog att ditt "Krya på dig" hjälpte! Nu är jag frisk igen.. Tack ♥ :)

ida

svar: tack :)

Linn-Lay

ahh oki :D hur är det med dig en sån här dag då? har du tagit ditt första bad än då? vet att många bruka va väldigt tidigt med sånt XD

sofi

okej, samma här :)

emma

sv: japp det är bra med mig :) själv?

sv: jo det är kanon ! själv? :)

frida

Jadå det ärfint med mig, hur äre sj?:)

svar: ja jag har gjort hela min design själv:)

M

sv; det är är bra med mig :) vad har du gjort idag då?

Josse

visst: )

Nu är det dags för en tävling i bloggen. Kika gärna in och delta :)

Tjabba tjena hallå :)



Elsa häraa :D

Vill du anmäla dig till veckans blogg ?=)

Klart du vill! :D



Kramar Elsa ;)



btw, söt blogg :3

linda

Jotack det är bara bra tack! =D KRAM♥

Ah okejj! ♥ det ska jag shoppa! :)

Ems

sv: Så bra :) joa jg mår bra :P

vad gör du då?

aww

braaa med mig med :d ha en fin resa!

Emilia

Sv: Jo det är bara bra, har det lite stressigt med körkortet bara.. Själv? :]



Åh halsbandet är ju en fröjd för ögat!

evelina

bra val! :)

Amanda

Det är alltid roligt med nya grejer.

Ska vi följa varandra vi bloglovin?

Ha det så bra när du är bortrest, din blogg äger :D

Erika

Nice grejer du fick hem :)

Fina saker!



SVAR: Tack =D Kram

J. ♥

Sv: Så lite så! :-) Jo allt är superbra! Med dig då? <3

Sv: Tack så mycket :)

kramar

OTHILIA

SV: Japp det hade jag, dudå?:D KRAM



Haha, jätte sent svar, har varit kass på svara på kommentarer...! (alltså du fråga om jafg hade haft en ebra helg)

julia

typ arbetat med laget, själv? ;D

emmy

Hej!

Kolla in på min blogg, där har jag en frågestund!

Du kan fråga en eller flera frågor, frågestunden avslutas den 22.april.

Direkt länk: http://emmush.blogg.se/2010/april/fragestund.html#comment

:)

Nathalie

sv: ja, det är bara bra med mig. Allt bra med dig? :)

Anonym

ja absoliut:)

Claudia;)

joodå allt e bara bra med mig:P sjdå?:)

snyggt ! =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR