Nyheter från H&M; | BORTA TORSDAG-SÖNDAG!


Min favorit av dessa är den underbara klänningen, supersnygg tycker jag. Visst gillar jag shortsen på bild 2 och 3, men jag skulle helst matcha dem med ett annat linne eller topp. :-) Vilken är din favorit? ♥ Nummer fyra är min.


Vi ses då, nu är det er chans att berätta vad ni vill ha mer av. Kanske en ny kategori också, vem vet? Tips tips tips! Nu vill jag ha massor tills vi hörs igen. LOVE! ♥

Lollo

sv: i naveln :)



The garden collection är jättefin! :)

mathi

sv: haha okej vad kul :D

sv: naw tuusen tack :) ♥

jo jag hade det också bra :D

Kika gärna in och svara på min första Dagens fråga! :) krams!

Sv: aa, själv?

kramar

mm

sv: gillar 1 och 4 :D göru då?

Sv: Mina favoriter är nog 2:an eller 4:an kan inte bestämma mig:D

kramar

Lollo

sv: Hmm.. tror nog den till höger :) haha

Anonym

sv; idag hatr jag varit hos frisören, och typ tagit det lugnt, själv ?

sv; okey =)

J '

sv; nee det har jag inte :P

tack! :>

Cassandra

Ja den bloggen är jätte bra:)



Jag tycker nog att 2an är snyggast:)

Sofia

Svar: Jag fotar med en canon EOS 1000D (:

Jag tycker bild 2 och 4 är finast :D

julia

jorå det funkar, själv? ;D

Anonym

sv. okej jag också :D:D

tina

sv; det är väll sådär. har lite ont i halsen osv:) händer ikv då:)? kram

Anonym

okej , :) <3

Emilia

Sv: Tack, vad glad jag blir! :D Jag har gjort den helt själv! Jag gör dessutom designer på beställning :)



Hoppas du får det bra när du är borta! Kram

Ems

sv: hehe nice ^^

vad gör du då?

LIENE

sv: hehe läser bara då när lärarna i skolan tvingar:)

godnatt

AB PW

lagt till dig med nu (:

Amanda

Jag älskar den lilla söta klänningen

okejokej, den var jättesnygg ;)

julia

ny tävling på bloggen :)



Veckans Blogg.



alla kan vara med och tävla

så lite så:D <3

lisa

sv: okejokej, kryya! :)

Anonym

inget speciellt sj?:P

Sv; Najs najs :D Idag ska ajg dra och bada ;) Eriksdalsbadet! Sälv då? :)<3

bella

åå hm är bäst!

okej, å segt :) Jo de är bra med mig också, hehe :)

KRAM

malin

SVAR: jodå, allt är superbra med mig!:)

hur är det självdå?

emmy

tävling ? :)

sv: jaha okej,joda de e finfint med mig ;)

sofi

jo de är bara bra sjdå?:)

Sally ♥

Sv: du e söt ! (:

haha tack, nä ja har inte gjort designen själv...:D ♥

jennifer

´Jag håller med, bild nummer 4 var snyggast! :)

Sv; Härligt, jag gör precis som du, svarar på kommentarer.

Kram

Erika

Dom där shortsen, om jag ser rätt, är påväg hem till mig. Skit snygga :D



sv: Tack, jag gillar din med :) Du är grym på att ta bilder!

svar: jag har bara förstärkt färgerna en aning, annars har jag inte gjort något mer på den:)

aww

jag kollade på klänningen idag, inte alls lika snygg på riktigt :/

Emma

Hej sötnos!

allt bra idag? :)

Har du hittat på nått roligt?



Puss

ida

Nu finns alla svaren från frågestunden på bloggen ;)<3

sv; hihi mysis :)

Jag har också tränat friidrott! Men slutade i vintras, det var dålig träning :-(.

E m m y

vill du delta i min outfit tävling?

direkt länk: http://emmush.blogg.se/2010/april/tavling.html#comment

mera om tävlings regler och sånt där.

du har på dig tills 14.4!

lisa

rösta på mig till att bli veckans blogg. nr 6!

länk finns på min blogg! :D

J. ♥

Förlåt för sent svar! Mobila bredband är inte alltid så bra trotsallt ;-) Hoppas du haft ett bra lov! ♥

Jaha okok :-D ska nog ladda hem det =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR