Next up: Andra avenyn!

Hej på er! ;> Idag har min dag varit allt annat än lugn, det vill säga rätt så stressig. Började med skolan, ett läkarbesök mitt på dagen, dubbla träningar och nu så är det nu. Ska snart iväg i duschen och senare blir det att se på Andra avenyn med lillasyster. Ni får ha en fin kväll. Puss och kram! ♥

Sofia

Svar: Jadå det är bra, med dej? =)

sv; jag kollar på anna anka söker assistent haha :)

Anonym

Ja det är bra, själv då =)

jennifer

Vad tränar du för något? :)

Sv; Där ser man! :)

Jag svarar på kommentarer och inte så mycket mer än så faktiskt.

Kram

lisa

SV; härligt då:) bara bra

Jadå det är super! dudå? :D

sv; idag har jag varit i skolan och sen pluggat lite. självdå? :)

Kram på dig och sov gott! <3

SVAR: Den enda jag hade gjort var att lägga på en lila effekt =) Annars var bilden precis så.

elin

allt bra idag?:D

Nathalie

sv: tack så mycket! :)

fin bild! :)

lisa

SV; faktiskt:)

Sissi

sv; tack! :)



fin bild :)

lisa

sv; ja det är det faktikst:)

sv: Jajamen! :D

Vad gör du? :) ♥

jessica

tack =)

lisa

sv; men tacktack:) der va jätte svårt att ta för kameran dampande då;]

elin

sv: jodå;)

lisa

sv; skola, dusj?

lisa

sv; okej:)

elin

sv: ska vara med en kompis snart;)

själv då?

cammie

så söt blogg =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR