Lookydooky;

{ T-shirt Second Hand - Kavaj H&M - Jeans H&M - Skor(uggs) Wild Shoe }

Äntligen har jag fått inviga kavajen! Och som jag längtat. Den står i skåpet från sensommaren till våren, men nu kändes det rätt att gå i lite tunnare jacka... Idag är det ju påsk. Kommer bara vara hemma och lata mig tills någon säger åt mig vad jag ska göra, typ. Nej men något måste man ju hitta på. Ikväll säsongspremiär för TALANG, någon som ska se? Påskkramar. ♥

J. ♥

Sv: Ja allt är super fint :-D Sjdå ? =) ♥

Anonym

snyggt!:D Japp!:P

hehe tack så mycket :)



detsamma tjejen..

Anonym

Äta påskmat oså:) sj?

Ems

sv: hehe okeej :)

hur mår du idag då?

kram ♥

hehe yes det har jag :)

LEGENDEN

hehe jaså, vad skoj. Då måste du ha bra kondition ;)

kram<3

sv; hej, allt är bra med mig,

tack detsamma :)

Ems

sv: så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då?

kram ♥

J. ♥

Sv: Härligt! :-) Idag ska jag fota lite, fixa migo ch iväg på middag :-) dudå ? ♥

det är bara att öva och öva :) själva designen gör man ju i bloggen men headern och så gör ja i PS :)

Fanny

Ha en bra dag!

J. ♥

Sv: Jaså :-D Jag har en Nikon d3000 =) Dudå?

Frida

SÖT ourfit!

Ja det ska jag ha, haha =) har din långfredag varit bra än så länge?

Alexander

Hej, jotack. Det är bra här. Du själv?

Tack detsamma!

'okej,vad bra!=)

Nu följerjag dig med!;)

Tack dsm!<33

Anonym

Okej:) har du fått nått påskägg?

Julia

äre inte imorn man får dom? ;) de får ja iaf, hehe

LIENE

sv: okej:) nej jag hade inte lust med fler skämt, hehe.

Fin outfit!

Ems

sv: okej, jag tittar på tv :P

vad ska du göra idag då?

kram ♥

sv: detsamma :D kram

Hejhej! :) Jadå, allt är bara bra, själv? :)

Tack så jätte mycket, detsamma sötnos! <3

Cicci

söt blogg ♥

Ja bra svar där ;)

indeed it does :) så kämpa på!

Liiiissa

Sv: Okej, men det är gott det med :)

Alexander

Hittar du på idag då? :)

sv; ja absolut! själv med? <3

sv; jadå :) <3

sv; jad städar rummet :( haha vad gör du själv sötnos ? kram <3

Julia

haha okej ;D

Julia

musik just nu :D

Alexander

Okej. Sa du att du hade skottat snö? Har inte snön smällt hos dig? :P

Nja inte så mycket. Har hjälpt pappa lite o sånt ;)

Hehe,japp!;)<3

Du kan vell blogga?;D

sv; åh de låter gott :) vid åtta tiden ska jag till en kompis med några andra kompisar, dudå ? :) <3

Liiiissa

Sv: JA :D

Julia

time after time - ronan keating.

den som finns på min blogg



follow through - gavin degraw

finns också på min blogg



hehe ;D

sv; men de är härligt de med ibland :) <3

Frida

Tack detsamma :)

Julia

va tycker du om måns zelmerlöw?

om du gillar han ska du absolut lyssna när han sjunger follow through. VERKLIGEN BÄST!

Frida

Nja, sådär, är dunderförkyld :/ sj då?

hehe^^

Ja,här är det ingen snö kvar!;)

Men gräset är ju inte så grönt:P^^

Alexander

Okej =) Vart är det du bor om du har snö kvar?

Här så har snön smällt. Finns bara småhögar där lasbilarna har skottat :)

Frida

Tack, I will :) ha en fin fredag!

Kram

Sammahär. Har du något bra tips på bildprogram, alltså där man kan omgöra bilder o.s.v. ? =)

Alexander

Aha okej :) Ska vi lägga till varandra på bloglovin föresten? :P

hehe^^<3

Görru?=)

Julia

ja de får du gör :D

Okej, jag ska hoppa in i duchen!;)<3

Alexander

Vad bra! =) Jag lägger till dig också nu :)

Cicci

tack! vad gör du?

Glöm inte veckans tävling! Vinn en dejt och en länkning! http://aandd.blogg.se/

sara

Snyygg blogg du har :)

Allt bra idag?

Kram

MLI

fina kläder :)

josefine

fin blogg, otroligt fina bilder :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR