Jag idag;


{Linne Second hand - Kofta H&M - Leggings Lindex - Skor DLS - Halsband, armband}

Hey! ;> Min look idag är väldigt enkel med fräscha vårfärger. Gäller att satsa nu, eftersom jag tror att våren snart är över och sommaren börjar på allvar. Termometern visar faktiskt +33 grader just nu! I solen alltså... 
Ska snart iväg till musikskolan igen och senare blir det TV och plugg. Ha en fin dag och njut av solen. Kram! ♥

julia

joå, själv? :)

sv; tack så mycket! <3

okey så bra :)

sv: Hehe okej, skönt =)

Ska fixa och trixa lite grann här hemma, själv? :D <3

julia

härligt! :) skola typ, sj? ;p

M

okej :) min dag har börjat bra

Vad ska du göra idag/ikväll då ? :D

sv; jag har ätit en liten skorpa & druckit lite blåbärssoppa, det är de enda som stannat kvar, haha.. annars har jag typ bara legat i sängen och sovit (; dudå? :)

Anonym

okej va kul .. blir plugg och tv tro jag ;P

hur kan det vara så varmt hos dig , här där jag bor är det la 15 grader max :O

M

okej va kul :) blir la plugg och tv ;P

hur kan det vara så varmt hos dig ! här där jag bor är det max 15 grader :O

sv; okey! :)

sofi

tack, roligt att du tkr de:)

tänkte att de hade vari roligt att ha lite natur bilder också

aye

Hejhej. Tävling på bloggen, vinn 2 söta halsband från cocoo.se, kika gärna in och tävla. Tävlingen avslutas på Frdag.

Lycka till=)=)

Kram

sv: Diska, torka av lite och bara städa lite grann :D

gör allt för att slippa pluggningen ;P hihi. ♥

Tack! ;D och den bilden barablev så typ, men jag tog "supermacro" som det heter på min kamera. Och så var vi i stockholm så fotade jag den ifrån balkongen mot alla gatulampor. Så jag gjorde inget spec. ;D

lisa

Fiint:)

hejhej!

Jag har skrivit lite på mail om hur jag vill ha min design, jag har inte valt bilder än, men du kanske kan börja även fast inte headers är klar? :) TACK på förhand!

julia

okej :)

sv: okidoki!:D

linda ♥

inte så mycket! själv då ? KRAM♥

sv; jarå :) det är helt okej! själv? :)

33+?????? vart i helvete bor du? hahah, ursäkta spåket (A)



sv: hihi, lugnt :)

Sofia

Svar: Jodå det är bra själv då? =)

Sofia

Svar: Okej (: Skolan och sen pluggat eftersom jag har prov imon... dudå? =)

linda ♥

Kom nyss ut ur duschen ;)♥

lisa

SV; haha jaha:) joodå, med dig då?:P

sv: okej men det är lugnt! Du behöver inte tänkta på min blogg om du har andra saker att göra ;) Ta den tid du behöver! :)

sv: okej;P men jag hade utan tvekan suttit vid den väggen o solat hela dagen då ju!!!:D

sv; jag har precis vaknat, och tror att resten av kvällen lär nog spenderas i sängen med haha, vad ska du göra ikväll? :)<3

Ja, det är det väll. Utom att man har ont i hela kroppen efter att lekt tagen och burit barn hela dagen! dudå? :D

Tack, vilka fina bilder!

haha exakt :D



jo allt är fint :) hur är det med dig då?:)

emma

svar: va bra :)

min dag har varit ganska bra..

ida

svaR: skola och kompis, själv?:)

sofi

jo de är bara bra med mig själv dåå?:)

othilia

va bra!! :) åå, tack :D KRAM

M

sv; det är helt sjukt ! jag har vårjacka på mig i femton grader och fryser inte och ni har 33 grader i solen :O snacka om avis !!

Ems

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då?

Kim

vilket sött armband :)

evelina

okej =)

gillar ditt linne

simone

vilken häärlig top, så glad :D

aww

fin outfit :D

Ebba

Söt outfit!

Sv: aa, själv?

kramar

jag har också sånt armband :D

sv: hehe okej ;D sovit gott? :)

julia

igår så gjorde jag inte så mkt, träna och skola typ :) sj? ;D

frida

Fikar, själv?:)=

Linda

Så söt så ;)

emma

Kolla in min nya cover på bloggen, hoppas du gillar den :) kram

Emilia

33+ grader! Det är ju galet :O :D

Juliiiiaa

hej. söt blogg.

hur mår du idag? =)

Sissi

fint!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR