It's raining men...

Hello sweethearts! ♥ Idag har det varit sådant väder som jag inte gillar, inte alls! Regn, regn och mera regn. Men trots det bjuder jag på en somrig bild, tagen här om dagen, bara för att höja sommarfeelingen lite! :-) 
Nu ska jag iväg på skolning och därefter träning direkt. Vi ses! Kramar.

Anonym

sv; ja det är bara bra, själv ? :) ♥

Ems

sv: Så bra, nja sådär :P

vad gör du då?

sv: nej, men håller på att kolla efter ett bra macro objektiv. har du något? :)

typ markus, haha! dd?

Anonym

Jaaa:D:D

Sv. Ja konfa. träff m.m

Sj`?

j u l i a

sv: tack så gulligt av dig :D <3

Jeanette

Sv: Är med älskling, svarar på kommentarer och har tråkigt. Själv? :)

Othilia

japp det är bra med mig, med dig då? :)

KRAM

Julia ♥

sv: haha japp, själv? :D

bella

sv: helt okej,

själv? :)

Cajsa

Allting är bra, med dig med? :)

Gabriella

pluggat, sjdå?

ida

svar:b ara bra, själv?:)

li

fin blogg, hur äre med dig då?

Erika

Härlig bild :D



sv: Jo men så är det. H&M är grymt sega på att skicka sakerna :/

& jaddå, allt är toppen. sjd?

sv: hehe okej :-)

Jag mår bra nu! själv? ♥

fin bild! :D



Jo det är bara bra! :D <3

-ahha haha:D

Oj det lät jobbigt! haha jag är helt kass på såna långa sträckor ett varv och sen är jag helt slut haha:DÅh kul jag kör också tresteg!

Vilken klubb går du i är bara nyfiken?:D

sofi

okej, jo de är bara bra:)

dlc

- helt okej ;D själv då ?

malinhe

SV. tack :D!

usch gud vad jag hatar regn! :O

Elin

Varit på skolan, gjort bort ett prov i samhälls och varit på fotbollstränng =) Själv?

svar: mm samma här =) vad ska du göra imon`??

J. ♥

sv: hihi tack :-) din bild också!!

julia

förlåt för sent svar, men jag har varit upptagen med annat!!



typ plugga o träna o vänner, själv? :)

frida

härligt det!:)

skola, stan, stallet:) själv?:)

sv: Jodå dom blev helt okej :D

Tittar in och önskar dig en fin Valborg :)

Hoppas allt är bra!

Julia

Sv: Tackar :-)

eli

fin bild!

sv: haha, typ ingenting, skolan bara. själv? :)

Ebba

Vilken fin bild!



Föresten. Jag och min kompis har börjat med en talkshow och nu ligger första avsnittet uppe på bloggen ^^



sv; hihi tack :)

f

jadå själv? :)

Ja :) sj?

cammie

Hej söt. Hur ska du fira din Valborg? Själv ska jag tvätta hela sabla kvällen.. suck..

Fin blogg, och fin bild! :D

ELLEN

kul att du är med! fin bild oxå

wilma

anmäl dig till våran tävling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR