Dagens outfit!


{Tröja ONLY - Treggings H&M - Skor DLS - Halsband - Armband Nomination}

Hello! Skola idag, som vanligt. Kom precis hem och har redan packat min resväska klart. Som ni inte visste, så kommer jag åka bort i helgen (åker redan imorgon), men jag försöker fixa någon som bloggar under helgen i alla fall! :-) Just det, som jag inte sa, ska på träningsläger! Hihi. Nu ska jag bara äta lite och sedan plugga eftersom jag missar en heldel under den tiden jag är borta. Puss och kram. ♥

lisa

sv: okejokej, låter trevligt!! :)

vart går du på för musikskola?! jag menar det finns ju många inriktningar så som oika instrument, sång osv..



det är super med mig idag!! :)

hur är det själv?



kram

Anonym

Det var så lite! :)

sv; jaha så du har inte lov nu? :o

sv; jaha okej, inte kul :(



idag ska jag vara med min pojkvän som kommer till mig runt 6 typ :) själv då? :)

Kram

Vannichi

hihi tack :)



Vad gör du ?

Belinda

Sv: Åh tack för hjälpen :-)

Kram

lisa

sv: okej va roligt! :))

JOHANNA .

Sv; Jasså :) Jo det är fint med mig!

mathilda

sv: samma här :D

Anonym

min dag har varit bra :)

Ebba

Snygg outfit!

Belinda

Sv: Tack så mycket :D Jag redigerar i PhotoShop 6.0 :-D

JOHANNA .

Sv; Nej, från veckorevyn.

lisa

sv: med mig är allt bra!

själv? =)

Ems

sv: okej, inte kul, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

haft en bra dag hittills? :)

snyggt :D

m

sv: har bakat :D sjdå?

Erika

Fin outfit :)

Jätte fin blogg :)

kolla gärna in min blogg :P

Cassandra

hehe :p

vad gör du då?:)

SVAR: okej...

joda, allt är fint här.. Med dig? (:

kram

Anonym

sv; ja det är bra idag. själv ?

Anonym

ja absolut själv då?:D

sv; mysigt :) skönt att inte göra nånting ju!

Sofia

Svar: Jadå, det är bra med mej (:

Allt bra med dej? =)

fint :)

svar: jamen sånt är ju härligt ja :)

hur är vädret hos dig?

Elin

Svar: Jag lyssnar på lite olika, men har hört ett antal gånger att jag tydligen lyssnar på rock, hahha inte hårdrock alltså lr helt "ROCK 'N' ROLLLL!!!" hahahah:D utan mer... lugnare typ?:) haha

Haha, jag var hos Polisen ;)



Lade upp Veckans Blogg nyss, så var gärna med. Har även bloggat lite klädköp. Kika inom och håll min blogg levande under tiden som jag är i New York (åker i morgon). ♥ ♥ ♥

Anonym

Tack så mycket! :)

Dom kommer fran kappahl :)

Cassandra

okej vad kul:)

nej letar efter lite tävlingar:D

vet du någon bra?:)

Ems

sv: okej :P

samma här :) händer ikväll då?

sv. okej ;) tack!

jo jag också :)

Anonym

åh ,tack <3

Ems

sv: okej :) jag ska ut :P

är andra avenyn överdrivet nu? :P

svar: inte mycket.. varit ute typ, lite så ;D

Ems

sv: hehe okeej :P

näe de gör jag inte :P gjorde de förut ^^

följer du de hela tiden?

Anonym

sv. yes ;)

hoppas på att träffa robin, vet inte annars:) dudå?

Lollo

sv: tack så mkt! :)

Elin

Svar: Ja, durå?:)

J '

sv; haha , solen gillar vi! :D men designen ser lite konstigt ut , måste sätta mig någon dag och göra en riktigt till mig själv :)

gör du dina designer själv ?

Anonym

nej det har jag inte , uppe i högra hörnet ser du vem som gjort den :) <3

Lollo

sv: jaadå :) jag är på bra humör haha :D sj?

Lollo

sv: ja för jag piercade mig idag :D haha.. okej så bra:)

Anonym

godnatt sov gott:)

tina tran

Enkel outfit, men riktigt snygga :D

Sandra

NICE




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR