Dagens look!

{Skjorta I ♥ LINK - Jacka I ♥ LINK - Leggings Lindex - Skor DLS}

Hay! Här ser ni min enkla look for today. En lång skjorta, tunika whatever... Mixat med leggings och sneakypeakers. Och en tunn vårjacka. :-) Idag blir det att bara vara hemma, ta det lugnt med andra ord, chilla och vara ute en massa. Jag älskar solen, den kommer vara min kärlek den här våren/sommaren! See you, hugs. ♥

sagha

snyggt :) inget speciellt sj?:P

Anonym

jätte fin outfit! :)

jag har bara vart hemma, hoppat studsmatta :)

Anonym

HejHej allt bra med dig? :)

Anonym

OKej:D

Mia

SV: Tack så mycket :) Önskar dig detsamma!

bella

Inet specielt, sj?

Mia

SV: Ja, solen skiner så då blir man ju på sånt bra humör! :) Själv då? :)

Sv; Japp allt är bara bra, själv då?

Mia

SV: Låter jättebra! Ska du göra ikväll då? :)

Anonym

sv: härligt, nja sådär med mig :P

maria

sv: tack desamma! :) kram

fin look! och fin blogg!!!! <33333333

Anna

sv: åh tack detsamma :) <3

Sv; Oki, Tack ska du ha! ;)<3

Sv; Inget speciellt, själv?

Sv; Okidoki! ;) Vad ska du göra ute då?

Lisa

sv. Ikväll ska jag på en temafest, annars händer det inte så mycket. Vad händer hos dig då? :)

sv: Vara med några =) själv? :D

Söt outfit sötnos :) ♥

Sv; Det tänkte jag med! ;)

Haha! nääe inte direkt :D <3

Svar: Okej.. :)

Inte mycket. :p sj då?

Har inget objektiv ännu, men ska köpa :D <3

Anonym

ja! :)<3

tack, <3

Hejsan. Vill du vara med i min outfit-tävling? Skulle vara jättekul om du deltog! :)

bella

inget specielt, sj?

ida

svar: detsamma ;)

Ems

sv: så bra, jo gårdagen var bra :)

hur mår du idag då?

Anonym

SVAR Visst är dom! =) KRAM<3

Anonym

svara på dagens fråga i min blogg! :)

http://bellaisit.blogg.se/2010/april/dagens-fraga-1.html#comment

bella

Hehe okej, vad lyssnar du på?

allt äe okej, ont i nacken bara :/ <3

sofi

tack,dsm!

jo de är bara bra med mig idag, har varit på stan och köpt lite saker sj då? :)

bella ♥

jag kollar på lite olika bloggar :) dudå?<3

SV: Kul att du är med! :)

bella

Okej. *kram*

Ems

sv: okej, är du allergisk mot pollen? :P

jo jag mår bra,

sofi

okej, tex en ny bikini till nu i sommar :)

linnéa

Hejhej, hur mår du?

btw, fin blogg! :)

Juliiiiia

sv: jaha vad kul det låter! har du hållt på länge eller? :)

Cajsa

Jättefin oufit. :D

JeleN

Fina bilder du fotar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR