Coloured feathers.



Hej! Idag är det då den egentliga påsken, påskafton eller vad det skulle tänkas kallas. Så GLAD PÅSK till alla underbara som läser min blogg.
I morse vaknade jag redan vid sex eftersom vi skulle iväg och nu sitter jag alltså hos mormor och morfar. Lite senare ska vi äta god påskmat. Onödig fakta: Jag har redan ätit fyra chokladägg idag! Hihi, ha en riktigt bra dag i alla fall! Påskkramar. ♥

Ems

sv: Jaha vad gott :)

hur mår du idag då?

SVAR: Tack så mycket! Tusen tack. :D

Anonym

fin blogg :) hur mår du idag? kramar!

Fanny

SV: Jo den har varit bra. Jag har fått godis

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK! Intressant blogg du har! Hoppas allt är bra med dig:)

hejannw

allt bra? ;D

jennifer

Sv; Tack tack.

Hoppas att du får en jätte bra påsk med massa godisätande! ;)

Kram

emma

svar: okej :)

åh tack så jätte mycket !



gud vilka fina bilder på påskriset!



ha det så bra i påsk :D kraaaam.

cicci

svarar på komentarer

mk'

Sv: Tack du! :)

Glad påsk!

mk'

Sv: Jodå, det är ju soligt och då blir det mesta bra! :D

Själv då?

Anonym

glad påsk :D

Ebba

Fina bilder! Glad påsk :D

emma

:) ska du göra nåt speciellt i påsk ? (:

mk'

Sv: Nädu, inget speciellt. Jag och mor min ska käka lite påskmat, annars inget märkvärdigt! För dig då?

Anonym

sv:tacktack din blogg e oxå fin :)

hejannw

toppen ;D

Ebba

Jorå det är bra med mig :)

Ska du på något sätt "fira" påsk idag?

lisa

sv: jadu, jag tror att jag skulle va med tjejerna och laga mat och festa lite! :)

själv? (:



kraam

Anonym

Jätte fina bilder! :)

Sv; Jag har fått två stycken än så länge. :) Hur många har du fått?

Kram

nina

Sv: Allt är bra idag sj ? :)



Kram !

jennifer

Oj jag glömde skriva namn haha! :)

Jätte fina bilder! :)

Sv; Jag har fått två stycken än så länge. :) Hur många har du fått?

kram

Claudia;)

joodå, bara bra meh mig;D

sjdå?<3

hejannw

15 plus och sol idag :D

SVAR: Jorå, allt är bra! Hur är det själv? :-)



Kramar.

hejannw

illa ;)

gah så fina bilder :)

sv; tack så mycket! :) <3

lisa

sv: okej, trevligt!

Ems

sv: Så bra :)

jo jag mår bra, vad gör du då? :P

kram

Sv: Måste lägga till att bilderna i inlägget är underbara!

kramar

nina

Sv; Jag vét faktiskt inte , vi brukar inte fira påsken ^^

J. ♥

SV: Ja den är awesome! Jaha är den bra? :-D Påskkramar! ♥

Junitjej

Gillar din blogg!

GLAD PÅSK!

Anonym

jag mår fintfint! :D

MLI

tack desamma =)

Olivia

Sv. Fina bilder! Ska inte göra något spec. idag! Men på måndag ska jag åka till Italien! vad använder du för kamera när du tar kort förresten? Dom är så fina!

Sara

Har du ätit påskmat idag? :-)

sv; de är fint! själv? :) kram !

SV: Vekligen!

Tack så jätte mycket :D

sv; jamen eller hur :) !

andré har vart här hela dan typ & är fortfarande, & jag har nyss dammsugit klart mitt rum, haha, dudå? :) kram :)

sofi

tack! :)

MLI

jadå allt är bara bra med mig :) med dig då?=) kramar

fina bilder!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR